Två dagar kvar!


Så där då var man klar med projekt arbetet i Naturkunskap. Det gick fort. :) Det gillar jag..


Kom på att om två dagar dagar drar jag på kryssning. Fy bubblan vad jag längtar! Det kommer bli så jävla kul! :D
Men för en stund sen så stod jag färdig vid spegeln, har nämligen provat lite klänningar och skor. Först hade jag ingen aning om vad jag skulle ha på mig(?) Provade klänning efter klänning... Men till slut så kom jag fram till ett snyggt resultat. Så nu vet jag vad jag sak ha på mig. Lika bra att få det överstökat! Men sen visste inte jag hur min sminkning skulle vara, Också som ett stor frågetecken. Men jag satte igång och sminka mig. Så här får ni ett litet smak prov. (Men det kommer bli lite mer justeringar som ex; lösögonfransar osv..)

Puss<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0