Min efterlängtade skor :)

TADA...





Men nu tänkte jag berätta om min dag TORSDAG. Idag då hade jag praktik slutade kl:13.00 och då direkt åkte jag hem till min mor i Salem. Och då även så hämtade jag ut mina nya skor. :D Nu är jag super glad!
Men så skulle Fredrik köra mig tillbaka till Huddinge (mitt nya hem.) Men han skulle först hem och fixa sig efter jobbet så då hakade jag med hem till han och hälsade på min gamla svärmor och även svärfar. Vi tog en kopp kaffe eller två koppar och satt och snackade en stund. Trevligt så länge det vara! :)

Har hunnit ätit mat blev: Biff med sås och potatis till, Mums vad gott det var. Och egentligen skulle vi simma men det lär nog inte bli av idag inte. Så det får bli en annan dag. Men jag ska väl kila iväg mot Solariumen och sola nu hade jag tänkt. Det skulle inte sitta helt fel...


Hörs senare<3


Kommentarer
Postat av: R O B I N A

jätte kul att du vill vara med i dagens blogg :D vinnaren publiceras senare ikväll :D LYCKA TILL!



haft en bra dag? =)

2010-11-18 @ 21:20:31
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0