Lördag


Under kvällen som har varit så har jag och älsklingen krypit ner i sängen med massa godis och kollat på "Dödligt vapen 2" som den heter. Bra film faktiskt! Men under filmen så hör jag älsklingen snussa lite. Så då får väl han sova då. Ska försöka att låta bli att väcka han. ;) Jag måste säga att ÄNTLIGEN så har jag vaknat till och känt mig som en människa på nytt efter min baksmälla som jag hade tidigare under dagen. Så nu mår jag toppen. Men är lite små seg..
Denna dag har varit så skönt att inte behöva anstränga sig ett piss idag. Bara legat och slappat hela dagen kan man säga! Underbart. Så imorgon är jag förstås utvilad till äventyret. Spännande, näe så spännande är det faktiskt inte. Det är iallafall BRA! Det får jag avslöja imooooorgon. ;)


Natti,natti!<3














Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

Och fin design för övrigt!



Ta hand om dig, kram!

2010-11-21 @ 02:37:04
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0