24 november



By the way: En månad kvar till julafton :D



Min dag igår blev tyvärr ingen bloggning. Ledsen för det! Men igår var jag i skolan till halv fyra. Sen var det bara hem och äta passade på att ta ett varmt bad. Och sen la jag mig i sängen och somnade. När jag vaknade till liv igen så var klockan halv hela på kvällen. Jag gick upp och rökte och sen var det bara tillbaka till sängen och somna om. Det tog ett tag sen sen somnade jag. Snacka om att jag var trött. Kände knappt igen mig själv! Kände mig helt borta..

Men nu idag är jag utvilad så att det heter duga! Känns skönt, behövde verkligen sömn. Slutade runt halv ett idag. Så nu sitter jag här hemma och tänkte komma igång med att göra mitt projektarbete om Avgaser/utsläpp som ska vara inlämnad nästa vecka! Känner lite panik, måste jag säga.

Dags att sätta igång, Kanske?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0