Går kvällen!


Ni får ursäkta mig för att jag inte kommer vara så närvarnade under veckan, för jag ska nämligen jobba och slita. Och inte nog med det så kommer denna vecka vara den hetaste veckan i hela Sverige. Och då ska jag stå i en affär  sju -åtta timmar och missa det underbara vädret :( Det gör mig värdigt besviken! Varför just denna vecka? det kunde ha kommit längre fram det här vädret!

Och igår skulle jag blogga när jag kom hem från Gnesta om jag minns rätt?

Jag kom hem vid nio tiden igår kväll och anledningen till att vi åkte så sent det är för att slippa alla köer. Och det gjorde vi någorlunda bra.. *Tur*
Det första jag gjorde när jag kom innanför dörren det var att gå in till mitt rum och la mig i sängen åh så skönt det var. (Hade verkligen saknat min säng, måste jag säga.) .. Sen efter en stund så ringde jag Lotten, det var ett tag jag skrev om henne i min blogg, eller hur? 'För er som följer min blogg' Men så vi mötes och snackade om allt som hade hänt under de senaste två månaderna, som vi inte har haft kontakt alls. Det var jätte skönt att fått träffat dig igen gumman och pratat ut om inget 'egentligen', för allt har varit ett stort missförstånd!
I missed you so much<3

Nu kände jag att det blev ganska långt inlägg.. Nu blir det kaffe + en cigg!
Hörs senare ikväll!<3


Bild från igår!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0