(Gekås) Ullared!


Bilder från i Fredags:



Vi två :)


Hehe..


På väg ner till Ullared..


Älsklingen :)<3


På väg in...



Jag..:)


Tält


Jag :)


Går i regnet :p


En liten å


Jag och Robbin utanför :D


Första shopping tur :D

..Bilder från Lördagen:



Andra shopping tur ;)


Robbin & Fredrik :)


Porr affären ;)


Lite till shopping xD


våran packning xD


Så gulligt ;) haha


på väg hemåt :)


Polka


Så här gör dom polagrisar :)


En gris.. xD


Åkte förbi vättern.. :)


Musikoo :)


Getplan


Red bull ger mig vingar ;)


Jag och Johanna :)


Snart HEMMA :D

Puss
Sandra<3





Kommentarer
Postat av: Eliina

Sandra..Va inte domdär getplanen som vi åkte förbi när vi skulle till Luleå?=O:)

2010-06-14 @ 11:59:54
URL: http://elinabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0