Uppe från badet


Osminkade och söt.

Btw; Nu ser ni hur mitt hår ser ut utsläppt sen jag klippte mig själv. Rätt kort? - I know!
Men det är faktiskt rätt skönt att ha kort hår på sommaren tycker jag iallafall.
Och just nu sitter jag och äter chips, då kom jag på att jag har inte ätit något förutom chips som jag gör nu! Ingen frukost, ingen lunch och ingen middag.. Bara chips!
Däremot så är inte jag ens hungrig, Men det är bara för att jag är sjuk! Men snart kommer älsklingen hem och då ska vi äta middag tillsammans. Det kanske en anledning till varför jag har ont i kroppen? Har inte fått någon energi eller något på hela dagen nästan.



Hörs lite senare, Puss..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0