Torsdag - En dag kvar!

God morgon! Sovit gott?

Jag har sovit hur gott och hur skönt som helst, äntligen fick jag sova ut och rätt länge för den delen. Jag älskar sommarlov(!!)

Och idag är det torsdag.. Shiit imorgon bitti åker vi till ULLARED :D Fy fan vad kul! Så idag blir det att ägna sin tid till att packa och fixa grejer, typ hela dagen.
Och om jag kommer kunna blogga nere på Ullared? Jadå oroa er inte för det. Klart att jag kommer att uppdatera där nere :) Ska nämligen åka iväg och köpa sånt där trådlöst internet "Comviq surf".
Men nu måste jag komma upp ur sängen och få allting gjort, Hörs sen<3


Kommentarer
Postat av: Liina

Hhaha...sköönt!:D

2010-06-10 @ 18:19:29
URL: http://elinabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0