Lill-lördag ;)


Kom precis innan för dörrarna! Det har varit ett sånt strålande väder hela dagen, underbart måste jag säga!
Efter skolan så var jag hemma (en snabbis) och lämnade min böcker osv. Sen var det bara att fixa sig lite och sen så kom älsklingen hem<3 Guuh så pussades.. :) Har saknat honom såå mycket!
Men då när han kom hem så hoppade han in i duschen och sedan fixade till sig lite snabbt sådär. Sen började vi röra oss ner mot Rönninge pizzan, satt där i två timmar och käkade och drack lite. Just för en skön avkoppling. På hemvägen så drog vi förbi Filmkedjan och hyrde en film som heter: Snuten i varuhuset, förstås en komedi film. Och sen blev det även lite chips. Så idag ska vi bara myspys hela dagen och natten lååång<3

Smaskens<3



Min nya diet.. =)


Hörs senare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0