Ja, jag lever..

... Och ja jag vet att jag har varit jätte dålig på att blogga idag, Fy på mig!

Men som sagt jag slutade kl:18.00 idag och direkt efter det så blev det att åka iväg till Tyresö och byta bil, för Fredrik hade nämligen firma bilen. Sen efter var det bara MOT Systemet i kungen kurva. Hem fort och fixa mig lite och slängde i mig käk, Efter det så var vi på väg upp till Robbin och kröka lite. För hans mamma fyllde år idag nämligen (Grattis igen).. Men så vi satt där med trevligt sällskap och hade jätte kul faktiskt! Och nu så har jag och plutten precis kommit hem innan för dörran och då passade jag på att blogg in lite snabbt, så ni inte tror att jag har dött eller något ;) Eftersom jag har varit så dålig på att blogga! *Nu blir nästa ->sängen*







Puss<3

Kommentarer
Postat av: Michaela Stappe

Vart inte sängen riktigt än för vi kom och störde prinsessan i fönstret :D

2010-06-19 @ 03:48:56
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahha nee.. (host,host) :p<3

2010-06-20 @ 14:08:47
URL: http://sweethi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0