Home sweet home!

Sådär då var man hemma nu! Anledningen till att vi åkte hem idag för att ja det är lång historia, men jag kan göra den kort!
För det fösta så bara regna det hela dagen igår dag och kväll, och alla vi var blötta och frös som fan! Och när vi skulle gå och lägga oss så låg vi hårt (iallafall jag och Fredrik, för Johanna låg i bilen och Robbin i tältet.) Men skit samma i det.. Vi låg iallafall hårt och frös som attans. Jag vaknade var och varannan timme för att det öste ner regn på tältet, och det är rätt irriterande att höra. Sen kändes det som att tältet skulle flyga iväg för att det var storm ute!
Jag och Fredrik förste värma oss men det gick inte för att det var så pass fuktigt i tältet och sen var så kallt. Alla vi gick typ och la oss vid tio,halv elva tiden och så vaknade vi runt halv åtta på morgonen. (Ingen sov morgon alls!!)
Men det som var så typiskt att vädret var så pass dåligt. Om det inte hade varit det så hade det varit kanon, förutom att man låg hårt.. Men sånt får man ta i såna fall! ;) Men ett råd till er om ni har tänkt er att till Ullared, Hyr en stuga då!


Säger bara det värsta paradiset att gå inne i Gekås (Ullared) ..Asså det går inte att beskriva hur skönt det var att shoppa loss! Ojoj.. I just love it! <3




Bilder kommer så småningom..
Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0