Går kvällen (Lördag)


Heeeej!! Saknat mig?! naw, jag vet..
Hade ni en trevligt kväll igår?! Det hade jag.. Jätte kul hade jag + alla andra. :) Först så möttes alla vi på en restaurang i Solna (Kommer inte ihåg vad den heter) Men iallafall det var jätte god mat och riktigt myspys å sitta där och snacka. Efter restaurang så drog vi allihopa hem till Steffi och börja kröka. Sen efter nog timme när alla blev lite mer prutt fulla så rullade vi in oss mot stan. *Det blev ej pilot igår, utan Chaplins bar istället!! Det var rätt bra drag där :D
Men kan ni gissa när jag kom hem i natt? Kl: 04.20 och idag vaknade jag till runt 13.00 och mådde som dåligt, fyfan ska aldrig mer dricka. Men sen så somnade jag om, och vaknade vid 17.00 idag! Jag har sovit hur länge som helst.. Därför det har varit en dålig uppdatering under dagen/ kvällen nu.

Bilder
Restaurangen:








Hos steffi:


;)


Syskonen :)


Puss :P


:)


Mupparna ;)


Tre pinglor :)


Jag och Lotten :)


Jag och Steffi :)


På väg till Chaplins bar:


Tåget :)


Tåget :)


Pose?! :P


haha :)


Folk :)


Hihi..


Foto tävling? ;)


Jag och Elin, var år och dra sen vi träfafdes sist gumman :)


Yeeah!


Jag & Bobby från 'mammas pojkar' ;D


Puss på kinden :)


Jag på toa, intressant?!  :p


Puss på kinden!! :)





Det var dessa bilder jag å andra hade och bjuda på denna gång.. Kommer mer sen ;)
Puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0