. . .

Så där, nu ligger man ner bäddad i sängen och ordning gjord, väntar bara på att John-blund ska komma och kasta pulver i mina ögon så jag blir trött :p Men jag kan meddela er att han har inte kommit ännu!

Har kollat på video klipp som jag och lollo gjorde idag. Så många misslyckande försök och tabbar vi gjorde innan den blev hyfsat bra =) haha, det är så kul. Jag ligger och garvar för mig helt själv. Har nästan lust att lägga upp några klipp på våra misslyckande, dom är så roliga att se så ni anar inte!! hahahaha.

Och inte nog med att jag har en förbannande hosta som måste försvinna innan helgens gång startar. Kände av lite grann under helgen men sen var det inge mer med det förens i förrgår *suck* när jag börja host och hosta som fan på kvällen..

Men på lördag blir party! hell yeaah! Då måste min hosta flugit väck.
Steffi ska nämligen ha en inflyttning fest. Men innan den börjar så ska alla som har blitvit bjudan mötas på någon thai restaurang äta gott och sen dra hem till henne och förkröka innan vi drar in till stan.. Antingen blir det: Chaplins bar, Pilot eller Ego?! Ingen aning än. Men det återkommer jag med senare =) Men det kommer bli så kul, läääängtar som FAN! JAG VILL HA LÖRDAG NU,NU,NUUU! :D


Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0