Måndag..


..Första dagen på denna vecka började inte bra! Vaknade 08:30 när mamma kom in i rummet och sa SANDRA SKA INTE DU GÅ UPP?! Då flög jag upp ur sängen och gjorde ordningen mig snabbt och det gick jävligt fort fan rekord. Sen va det bara att gå till bussen, bussen gick 09:00. Det va inga problem utan problem startade när jag kom ner till Rönninge station!! Tåget va insällt och det va 30minuter vänte tid osv.. Vette fan vad dom babblade om i högtalarna. Men jag stod och väntade på det förbannade tåget nästan en timme. Till slut kom den..Och jag var som en frusssen isbit, fan vad kallt det är UTE!! brr... Men när jag kom till huddinge station och vänade på bussen som jag tar därifrån, och inte nog med att jag fick stå och vänta på tåget.. Då fick jag stå där och vänta på bussen också..ÅÅH.. så fick jag stå där i 20-30 minuter för den va ju också försenad.

Så ringde Daniel och frågade om han skulle hämta upp mig för han hade varit hemma och gjort något.. Och då precis kom bussen,(Tack daniel för att du inte ringde lite tidigare :p)
Men efter två timmar så kom jag fram till min praktik. Rolig resa jag har haft framför mig?! NOT.
Tur att min älskling kommer och hämta mig när jag slutar. För han tyckte så synd om mig, när jag fick stå i kylan.. So sweet of him<3
Puss!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0