Im back


Naw, gu så ni måste ha saknat mig, intressant?!
Kom precis hem *pusta ute*! Men det har varit riktigt mysigt att handla med älsklingen idag. Både han och jag shoppade för rätt mycket, YEEAH! ;) Det är så det ska va..
Efter några timmar på stan så drog vi till Chaplins bar och åt jätte god middag, vi blev så mätta och belåtna när vi gick där ifrån =) Det var riktigt MYS.
Sen när vi kom till Salem så drog vi till min mormor och morfar och drack skumpa med mamma och farfar också, det var riktigt trevligt :D Kunde inte dricka för mycket för imorgon ska jag jobba!

Dagens köp:


Teknik magasinet 399kr


Cubus 'Tag 3 betala för 2' 358kr


Stadium 249kr


Ginatricot 249kr


Ginatricot 199kr


Ginatricot 99kr


Ginatricot 99kr


Middagen:


Åt inte ens upp hälften!


Gott :D



Hos mormor & morfar:



POFF!!



Hoppas att ni också har haft en underbarmys-fredag! =)
För det har verkligen jag haft, JAG ÄR SÅ LYCKLIG LOTTAD! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0