-Min pojkväns kommentar idag!



Sandra, varför tar du så lång tid på dig? När du ska duscha, sminka dig, osv..


Egentligen så tar det inte flera timmar för mig att fixa mig. Eller asså om det är en vardag så tar det 30 minuter eller mindre för jag orkar inte sitta framför spegeln och verkligen sminka mig så tidigt på morgonen när man går upp. Då blir det bara fel och så är ögonen så trötta/eller om man är pigg så kan man fixa till sig lite fint och snyggt. På helger kan det ta lite längre tid. Det bror ju på om man drar ut eller vad man nu ska göra. Om man bara ska vara hemma då sminkar man sig ju inte som man skulle göra om man drog ut på krogen? Eller gör man? inte jag iallafall.. du?

Men jag tycker att killar kan överdriva när det gäller tiden.. Eller det kanske dom inte göra? I don't know!!
Men det är ändå en självklarhet att det går fortare för en kille att göra ordning sig, än en tjej. Vi ska: Duscha, föna hårt, plattahårt, smink oss(?), klä på oss, smörja in kroppen med kräm osv.. Det tar olika långtid om det är en vanlig vardag eller om det är helg, eller hur tjejer? ;)









Puss<3




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Alltså... killar tar ju lång tid på sig också. Min lillebror låser in sig i badrummet hur länge som helst. Jag vet inte vad han gör därinne men när han kommer ut stinker det med massa Ax efteråt.

Men för mig tar det högst en halvtimme en vardag. Annars på helg och till fest kan man väl hålla på hur länge man vill? ;P Men annars tar det väl inte så lång tid... Tar inte din pojkvän lång tid på sig då?

2010-02-21 @ 12:20:13
URL: http://vinrodadagar.blogg.se/
Postat av: Sandra

men killar duschar fixar håret ocg klär på sig.. Vi tjejer: duschar, fönar , platta osv..osv..!

Jag tar också typ 30min på vardagar. På helger kan man ju sitta längre framför seglen för då fixar man till sig snyggt.. Han tar inte lång tid på sig.

2010-02-21 @ 13:29:44
URL: http://sweethi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0