Update from the work!

 

Det var ett tag sen sist jag bloggade(?) Om jag minns rätt..?

 

Men fredagen så jobbade hela åtta timmar från kl: 10.00.18.00. *jobbigt* Näe men så farligt var det inte. Skönt vare iallafall när man kom hem. Hela kroppen kändes helt utmattad. Pjuuh! Men det löste sig med några turkisk peppar shot's och samt cider. + ett varmt skumbad med min kärlek. Vi badade i över en timme. Jag var som ett russin när jag klev upp från badet. he..he..he.

 

Men nu idag så vakande jag vid klockan åtta på morgonen. Då gick jag upp ur sängen och tog en varm dusch på morgonen och sen packade jag lite grejer som jag ska ha med mig till Sabine ikväll. För ikväll blir det baka lussebullar och dricka lite med folket som kommer tonight! Men om jag var dum när jag blötte mitt hår. Det var små fuktigt när jag gick ut, men det var bara att ta på sig luvan. Så det inte blev några istappar. ;) Så när jag kom till jobbet i morse så stod jag föna mitt hår i butiken (innan vi öppnade, detvillsäga!)

 

Så nu väntar jag bara tills klockan ska bli två så man får sluta!!!! :D

 

 

Massa pussar<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0