Mitten på veckan!


Shit det är redan onsdag. Tordde att det var tisdag, läääskigt. Hänger inte riktigt med hära. :p Men idag så började jag skolan halv tio. SKÖNT med lite sovmorgon. Hade två lektioner idag sen fick jag sluta. Gick rätt fort. Men efter skolan så begav jag mig med riktning mot Salem, nämligen. Så nu sitter jag i mitt gammla hem. Det känns lite konstigt. Har suttit nu ett tag framför datan och hållt på med att förberedda min nya logg som kommer komma upp på min blogg lite senare under kvällen. Tänkte att jag skulle passa på att ta hjälp av miss lotten när hon kommer hem från jobbet. Blir väl en kaffe samtidigt. För sen har jag lite brottom hem till min älskling. Har knappt träffat han idag. Det känns lite surt!
När jag kommer hem så ska jag ta tag i han och förra han till sängen och sen...................................!! kan ni säkert lista ut resten själv. Men skämtåsido. Det jag egentligen ville komma fram till var att jag saknar han så otroligt mycket, Brutalt mycket!!! Så om några timmar komme jag hem älsko<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0