Dag 5 - Min kärlek




(Min kärlek?! Det kan vara svårt att beskriva det, för det finns så många olika sätt hur man personligen ser på det.)



Men hur jag just ser på min kärlek, är till min familj, vänner och samt min pojkvän. Det jag har att ge till dom personligen. Det kan vara från kramar till pussar och mycket prat och mys. Och att man sprider glädje till varandra som får en att må bra. Bara vara liksom. Det är ju tanken som räknas från min sida. För kärlek är ingen sak. Utan det är själva känslan som man kan ge till någon så att man får ett förtroende. För många innebär kärlek det de känner för en annan person. En sak är säker, kärleken lämnar ingen oberörd. Kärleken skiljer sig också beroende på om den är besvarad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0