25 dec

 

I går hade jag och många fler en sån otrolig härlig julafton.  Det var presenter, mycket mat med nära och kära. Jag hade det så mysigt. Åh vad julafton är underbar. Fick jätte fina julklappar. Och mer blir det imorgon.. Ska fira jul då med pappsen.

 

Firade jul med min mamma + en liten del av släkten. Vi hade det jätte trevligt, öppnade presenter tittade på kalle anka kl:15.00 sen blev det mat och en massa dricka. Men tiden gick och klockan blev sju och då kom älsklingen och hämtade upp mig. Och då åkte vi mot hägerstensåsen hem till Sabine. Vi satt och pratade och drack hon och jag. Men sen så blev älsklingen också lite törstig och då åkte vi hem till oss. Och vi satt och drack och hade det mysigt och roligt. Jag och Sabine satt upp ända till kl:04.00. Timmarna bara rullade iväg, hängde inte med alls. Men vi hade det jätte mysigt här hemma med mycket prat och skratt. :)

 

 

Hela denna dag har gått så fort. Vakande vi tolv. Körde hem Sabine vi ett sen efter det blev det att handla lite. Har sprungit upp och ner till tvättstugan, gjort middag. Och nu kommer jag tillbringa min kväll med min underbaraste. Sitter nu och tar en grogg, SKÅL! Men nu tänkte vi hoppa ner i ett varmt bad och fortsätta grogga, bara relaxa! Sen efter det blir det movie night och en massa kärlek! MYS,MYS!


Hörs!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0