Igår kvällen..

..Ojoj, jag vet inte hur ska jag börja berätta min fredags kväll/natt!
Men det började med att jag och Lotten var hemma hos henne, även Sanna (lottens syster.)
Vi satt och för krökade och så kom vi in på samtals ämnet hys. Vi tog upp gamla minnen om det vad jag och lotten hade gjort under "fjortis tiderna" Asså kan säga jag fattar inte hur sjuka och dumma i huvudet vi va.. MEN det ska jag inte gå in på detalj hära iallafall. Nyfikna? Kan förstå det, men tyvärr(!!)

Men sen när klockan börja luta sig på tio slaget så rullade vi ner till Passione och fortsatte dricka då förstås,hii!
Men jag blev så galen på dom som äger stället.. Efetr som att min mammas killa brukar vara dj där så får jag alltid dricka gratis. Men bara för han inte är där så fick jag typ ingen rabatt heller, det var väl 9kr hit eller ditt bara. SNÅLA JÄVLAR! Men jag hotade dom lite grann, opps! Men whatever..
Men kväll slutade med att jag fick krama om toaletten typ hela natten, fii fan vad jag mådde dåligt. Och jag som skulle upp och jobba idag. Faktiskt så kom jag upp.. Helt otroligt! Men jag kan säga att jag mådde fan inge bra. Ska aldrig mer dricka dagen innan man ska jobba. Och ta åt er på den grejen. Men nu mår jag faktiskt bättre, må jag säga. Men magen känns fortfarande tom.. Måste nog slänga i mig lite mat.
Men så såg vi kväll/natt ut. Det var verkligen en lyckad kväll.. Tills jag kom hem rättare sagt.


Hos Lotten:












Passione:





Video'n:







Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0