Ska ha..

..Åååh, är den inte för söt?! Vill så järna ha en dvärgpinscher. Jag har blivit så kär i hunden. Men det får bli att jag skaffar mig en sån närmare vintern, kanske ska önska mig en sån i julklapp då ;) -JA! vilken bra idé :D haha. Den ska förstås vara en brun tik (tjej.)  Och en sådan hund kostar mellan 10.000-13.000.. Smakar det så kostar det. Men jag ska ha en sån hund, så är det bara! Punkt slut.

VALP:


VUXEN:



Dröm söta drömmar om mig. Och inge annat som om byta kille osv i, Du vet vem jag syftar på. Hahahaha, du är allt för rolig och knäpp gumman<3
NATTI,NATT..




Kommentarer
Postat av: Michaela

Varför inte fixa körkortet till sommaren nu? :D

Äch sluta nu, varför skulle du kugga? :O



Hahahahhaha men vafan jag kan inte styra över mina sjuka drömmar!!!! ;P <3

2010-04-23 @ 13:32:03
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0