Längtar!

God dagens min solstrålar!

Runt halv två tiden så drog jag över till Michaela. Vi satt på balkongen(i det fina vädret) och fikade samt små pratade om allt möjligt. Så mysigt. Och inte nog med det så kom vi in på att vi ska åka till Gotland i sommar. Michaela,Johan + jag och Fredrik, så vi fyra har tänkt att vi ska åka ditt eller rättare sagt jag och Michaela har planerat. =) Ska prata med grabbarna se om dom har lust att hänga med om inte så åker du och jag, Michaela Eller hur?! :D<3
Men så vi har börjat kolla på nätet vad det finns för stugor och så ska det vara för ett lämpligt pris. Kommer bli hur kul som helst.. Längtar redan, mohaha(!!)

Puss
Sandra<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0