Lååångfredag!


God dag alla glada :)
Idag är det som sagt långfredag, och imorgon är det påskafton. Tiden går så fort fram..



Men iallafall jag är så otroligt stressad. Jag vakande runt ett tiden då när lotten ringde. Sen har bara timmarna rullar iväg för inget liksom. Och ikväll ska Jag, Lotten och Emmi till Passi (Passione.)
Och jag har inte ens börjat fixa mig eller något! Har letat efter kläder och skor i typ en timme. Problemet är att jag kommer aldrig fram till något beslut!! Det gör mig gaaalen! Om ungefär två timmar ska jag vara hos lotten och börja för kröka! :O Kommer jag hinna eller kommer jag inte?!

Aja, nu måste jag fortsätta stressa ihjäl MIG! Bloggar in innan jag går.. Om jag får tid över till det!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0