Hemma

Sådär jaaaaa! Äntligen hemma från en lååång arbetsdag. I tio timmar har jag jobbat idag, övertid!
Känner att jag är helt slut i kroppen. Ikväll blir det lägga sig i tid för en gångskull.

Men idag blir det inge leka med Michael.. Båda två är lika trött och sega, hahaha! Så det får bli att vi leker imorgon istället.. =)
Och då ska vi även kolla på nätet hur mycket det kostar att hyra en stuga på Gotland. För vi ska nämligen dit :D Så j*vla nice!!!! Längtar som attans.
Men nu blir det middag, see you<3


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja vafan jag har inte ens snackat med Johan än hahahha, men jag får se till att göra det ikväll eller imorgon ;P Om Gotland alltså, om inte annat (tror det kommer bli alldeles för dyrt med stuga, mat, leva, bensin, båten osvosv) så kanske vi kan åka som vi sa, typ två tre nätter eller något och sova i bilen i värsta fall :D eller fixa tält! NÅGOT löser vi och fan så kul vi ska ha =) <3 ses imorgon! Hör av dig babe

2010-04-20 @ 20:23:19
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: Pillan

Det var inte sådär jätte dyrt att bo i tält har jag för mig när vi åkte, bara så ni vet:) Det som kostar är båten.. Så jag rekomenderar att ni åker på natten.. Det var mycket billigare då! :)

2010-04-20 @ 21:46:12
URL: http://pillswestergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0