Haha juste ..

.. kom på att igår glömde jag berätta en grej för er. AAAAhahahhaha!..

Min mammas kille skrämde skiten ur mig. Men så här var det; Jag lyssnade på as hög musik i mitt rum. Och så tydligen knackade Tommy då som han heter på min dörr.. MEN jag hörde inte det, så precis när jag skulle vända mig om så stod han i mitt rum och jag flög bak i säng och min mobil for åt helvete och jag skrek och jag studsade och jag vet inte vad. Blev så jävla skrämd iallafall! HAHAHA.

Men han kom in i mitt rum för han skulle säga att han ställde in min sprite! .. Asså vah?! Han skrämmer skiten ut mig för att säga att han ställde in min sprite i kylen.. Ööööööh! hahha, aja!





Puss
Sandra<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0