TILL DIG <3

Värsta dagen i mitt liv. Kom i uppfyllelse! Det går inte beskriva med ord hur ont det gjorde i mitt hjärta.
Det känns som om allt har gått under, just NUU. Men vad ska man säga det va han som ville det. (inget jag kan göra åt)
Måndag det 7/9-09 så sprack allt mellan mig och Fredrik. Min underbaraste kille dumpade mig. Och det känns så förjävligt att det kunde bli så här! Fattar inte direkt varför? Det enda jag vill är att han ska vara här nu med mig, att få känna hans närhet och allt! Men näe.. det är bara vad jag kommer få drömma om.
Och nu den 19/7-09 så skulle vi ha ETT ÅR! =/

Till den speciella personen i mitt liv!

Jaa., allting började med en fest med inte vilken fest som helst utan en student fest 2008, när din syssling tog studenten.
Vi träffades där och började snacka.. och på den festen så fick jag en puss av dig. Den kommer jag aldrig glömma!
Sen lite grann slutet av juni början på juli då hörde du av dig till mig och då kändes det speciellt.
Men jag kommer ihåg att, när du skickade ett mess till mig och frågade om jag kunde komma ut med en tändare sent på kvällen och jag bah visst. Men det fulla med det här va att du hade ju en tändare i bilen :p Men vi satt i ungefär 3 timmar vid min parkering. Sen tidigt på morgonen så drog vi hem till mig och åt potatisbullar med sylt. Sen gick vi in till min säng och somnade.

Sen kvällen där på så möttes vi igen;) Och sen på kväll så drog vi hem till dig och bara möss och kollade på film i ditt rum.
Sen träffades vi på dagarna och började sova med varandra.
Sen blev vi tillsammans i August 2008. Men du dumpade mig efter bara någon vecka. Men det behöver jag inte skriva varför! för det vet vi båda redan. Men du kommer tillbaka te mig och frågade om vi kunde börja om och allt gick så fort fram det va därför du då dumpade mig.
Men jag älskar dig så mycke då och va ny kär och är det fortfarande så jag kunde inte stå emot.
Därför tog jag tillbaka dig.

Jag vet själv att det har varit mycke mellan oss. Mycket tjafs, missförstånd. Det har varit jätte jobbigt. men man ska inte kolla bak i fram tiden ,, utan framåt som gäller. Även fast det är "svårt" för oss båda, för vi har gått igenom så mycke under dom här månaderna som har varit hittills.
(Mycke strul känns alltid jobbigt, men vi brukar lösa det mesta)
Och det glädjer!

Men sen helt plötsigt så tog allt slut! Det kändes som att någon pausade en film. När du berättade för mig hur du ville ha det :'/. Men du vet att jag älskar dig överallt annat på denna jord FREDRIK!
Jag kommer aldrig glömma alla våra underbara dagarna som vi har haft tillsammnas under dom här sekunderna, minuterna, timmarna, dagarna och månaderna!


Våran FÖRSTA puss på bild! Kommer aldrig glömma den </3

 

 

Love -// Sandra <3







Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch :/ fan vad tråkigt :(

2009-09-14 @ 16:24:44
URL: http://missjessy.blogg.se/
Postat av: Anonym

I know :'(

2009-09-14 @ 21:54:20
URL: http://sweethi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0