KUL KVÄLL -(ÄNDÅ)

God morgon på er! Jaa jag vaknade för ett litet tag sen :P

Till en början igår så gjorde jag inte så mycket. Jag var hemma och drack vin med mamma & Tommy, och så snackade vi och hade kul.. Men sen så ringde jag min pappa och frågade vad han gjorde och vad som händer? Då sa han du har 5 minuter på dig att komma upp till peter (min farbror) så får du äran att ta en grogg med mig. Och då sa jag - Jag sviker dig alrdig pappsen. Så jag drog upp ditt och pratade, för det va ett tag sen jag träffade min pappa. Men det blev inte en grogg utan två groggar xD Och sen så ringde mamma mig vid tolv och sa att dom skulle dra till Passione för dom stänger om en timme. Jag bah okeej,
Men det jag sa till min pappa -kom inte ner ditt det kommmer bara bli bråk och tjafs! Men tror ni att han lyssnade? -Neeej.
Men eftersom att jag drog ner ditt förre dom så hann jag och va där ett tag iallafall och jag träffade jätte många där, det va skit kul att snacka och så med folk som man inte annars inte gör direkt.
Men så såg jag min pappa och han stod och tjafsa med vakterna osv. Jag bah shit! aja, gamla vanliga han!
Men han fick inte komma in för att dom hade precis stängt och så.
Men det va riktig rolig kväll ändå,Man blev ju lite på lysset ;)





Men en sak som inte jag kan fatta själv det är att hur kunde jag ? Det blir inte bättre för det, eller blir det?
Hur kändes det för dig? För mig vet du hur det känns! Och om exakt en vecka så skulle vi ha ett år tillsammans! :( Och du vet att jag älskar dig så mycket !<3



Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0