Vad ska man säga?!

Jag säger bara herregud...
Snälla Fredrik. S, bara för att man är vänner så behöver man inte gå längre med tydligen så vill/ville du det. Och inte jag .. Känner bara att allt är bara för mycket nu! Och det blir ännu mer när jag tänker på det. Vänner gränsen går där. (Visst att jag är charmig och flörtig, men det behöver inte man ta åt sig.) Jag är en sån person inget jag kan göra något åt. Och bara för att man har kul och skrattar tillsammans så behöver inte det heller betyda något!
Men jag vet inte hur ni killar tänker men det är en annan femma det! Men jag tycker om dig jätte mycket som person och vi har jätte kul tillsammans när vi väl snackar. Men du måste ju förstå mig..?!
Så fort man inte vill gå längre än bara vänner så får man en diss! Så dålig stil, men du försäger ju bara dig själv.Och det va att du va bara ute efter en grej ;-) haha fjompit!
Men skönt att vi kan iaf vara vänner,?! Fast det är så dålig stämning mellan oss just nu!




/-Puss-/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0