p.ga MITT INTERNET!!!!!!!!!!!

Sorry mina bloggare, att inte jag bhar skrivit på ett tag och att det har varit dålig uppdate!
Men det är nämligen så att mitt internet hemma har lagt av!!! Och det är jag skit sur över.. Men ,men... Måste se till att min mamma fixar det så småning om.


Men det jag har gjort dom här dagarna är att jag har varit med kompisar¨och så självklart har jag shoppat :D wiiie.
Men det som händer idag eller ikväll är att jag och Johanna.. Också troligvis Lollo ska komma hem till mig så ska vi dricka lite och sedan dra upp till passione :p hihi.. Gammla vanliga alkis haket, eller hur man nu ska uttrycka sig :)

Ha det så gått mina vänner :D För det ska jag haaaaa!
Puss, puss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0