Gjort mycket endå idag..

Hehe idag har jag faktiskt hunnit med mycket! Jag har gjort klart svenska läxan om Argumentation. Och det känns så skönt att få ha det gjort nu. Då är ett problem löst. Men det är några kvar.. Men om det fylter på så här bra för mig så kommer inte det ta så lång tid innan jag är klar med det mästa som ska göras. Det känner jätte härligt!!

Men det som jag har gjort idag är att jag som sagt gjorde läxan. Sen efter det åt jag.. Sist men inte minst så tog jag ett varmt skönt bad. *Hihi*



Sen det som jag också ha gjort det är att jag gick upp en liten sväng till min Farfar. För att jag skulle hämta en gamal "stereo" (ordet sitter på tungan man får inte fram det.) Men jag fick den för att han hade tänkt att kasta den, Jag bah NEEJ! jag vill ha den :D Så då fick jag den. Den är så söt tycker jag!



Och sen efter allt fixande och så .. Så snode jag lite smink av mamma. #Hon hatar när jag göra det#
Men det får ni inte säga till henne, ska bli en liten hemlis! så Sshhhhhhhhhhhh!!!
Men det är sminket går inte att köpa i vanliga butiker utan man kan köpa det av min mamma. Visst det är lite små dyrt, men det är så j*vla bra produkter. Och sminket/vårdprodukterna heter Mary Kay, kanske ni har hört talas om?! -Om inte, så borde ni testa. Alla kändisar/modeller använder detta.Det är super duper bra!!!



Men sen efter allt fixade och pulande så drog jag och några till hem till Johnny och chillade lite eller hur jag ska uttrycka mig xD Allmänt sosiala, och tog en fika och så.. Men jag satt mest vid datan.. Hihi.
Och så hem ljuva hem nu äntligen. Ska väl snart krypa ner i sängs, funderade jag på att göra, kanske kan göra lite små läxor i sängen. (Om jag rättare sagt orkar.) Men,men har icke så mycket mer att säga nu.. See yaah <3

*/Puss Sandrii/*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0