En vanlig vardag.

Idag började min dag med att jag vakande och drog till skolan. Men jag försov mig till första lektionen.. opps!
Men jag kom till den andra lektionen, som tur va iallafall. Men sen efter den andra lektioen så hade vi klassråd. Och så när jag kom in i klassrummet så stod det *Sandra b. Jag bah vaah? varför står mitt namn på tavlan? Då sa min lärare att han skulle prata med mig efter när han hade gått igenom allt annat med klassen. Men det han sa är att jag måste komma till skolan och inte skola eller "sjukanmäla mig" så ofta. Men jag lovade att nu ska jag börja skärpa mig nu hedan efter :-)

Bevis!


Men sen efter när jag slutade och var på väg hem så möte jag Johanna och snackade lite granna.. alltid lika skönt att få prata ut med Johänna :-)
Men jag säger bara vilket, härligt väder det är/har varit tidigare under dag. Riktigt skönt!

Fint väder





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0