Bowling!

Går kvällen:
Jag gjorde inte så mycket igår kväll, Det som hände det va väl att Jag min lillasyster och Fredrik drog till Vårby bowlinghall. Och jag försökte verkligen vinna men det gick inte så bra, För Fredrik vann den "jäken". Jag fick nästan Strike va hela tiden nära men så va det alltid en eller två käglor kvar. Jag blev så jälva irreterad på det!! Det retar verkligen upp en också. Men så när det va två minuter kvar så fick jag MIN STRIKE! Wow. Men det va iaf kul och roligt att spela :D
Resultat: Fredrik etta, Jag tvåa och Syster trea.
Och en sak som va så sjuk det va att min lillasyster som är 15år har en storlek sörre än mig =/ Känns lite skumt må jag säga! Min sis har stl: 36. Och jag har stl: 35! Sjukt, tycker jag. Det är väl endå jag som ska ha stl 36 och hon 35?! Aja, Whatever =)





*Kissemiss*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0