Vintern är HÄÄÄR! :D

Tänk er att det är inte långt kvar till jul. Och jag har inte ens börjat handla julklappar :O Det måste jag sätta fart med! Vill ju inte komma i sista sekund direkt när man ska handla till rätt många.

Idag fick jag sån julkänsla
vet inte varför och vet inte vat känslan kom ifrån.? Antagligen för att det börjar närma sig nu..
Och plus att det snöade lite grann idag! :D Jag älskar vintern tycker den är så mysig å romantisk på något sätt. Tycker inte ni det?! Om ni inte tycker det så måste ni ha något fel innan för skalbenet iallafall :-P haha.
Känner att så småning om så kommer det komma en lång check-lista på vad jag ska göra innan jul!! Ojoj, det kommer bli en drama :-P hehe...Näe så ska jag inte tänka, måste bara se det som en positiv grej så ordnar allt sig! Men nu ska jag ta en liten tupplur.
See you later <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0