Tisdag - This day...

Som sagt varje måndag och tisdag så har jag praktik. Det har varit så skoj dag.. Det är de alltid när man jobbar med skönt folk. Har tagit hem en färgkart och kollat lite se vilka färger jag ska ha i mitt rum. Jag har tänkt att ha en fond vägg i svart och resten av väggarna ska vara ljus-grått. Och även min syster ska måla om sitt rum. Så hon har också kollt på vilka färger hon ska ha, för hon ska också ha fondvägg. Men hon ska ha åt lilla rosa hållet. Så det kommer bli att köpa färg troligtvis nästa vecka ;-). Hihi så KUL! Jag längtar som fan tills jag får göra om mitt rum. Och sen senare blir det nya möbler till mitt rum :D

Så här ser en färgkarta ut!


Efter min praktik så drog jag hem och städade mitt rum ytligt så att det ser fräschare ut än innan.
Så har jag även satt på en tvätt. (Jag har varit en duktig flikka idag) Och sedan efter all städning så åt jag. Och så tänkte jag att jag ska blogg lite nu innan jag ska iväg till biltema med Fredrik och Jocke. Och efter det blir det en fika hos Johnny. Vi ska inte alls komma hem försent för jag måste plugga till min skriftligt/muntliga prov som jag har imorron =/ Jobbigt!





Hare så länge <3 =)


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON - Tävling pågår!

Kul att göra om lite:)



Svar: Kul att du är med:)



/E

2009-11-12 @ 17:21:37
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0