Söndag!

Sånt burrrrigt väder det har varit hela dagen,Sen  jag vaknade imorse vid halv tolv - ett så fick jag en chock när jag kollade ut gemom fönstret! Det va en sån tjock dimma!! Jag höll på att falla baklänges. Har aldrig varit med om något värre.




Sen efter denna chock så började jag ocg Fredrik göra ordning oss, för vi skulle vara hos Fredrik vid kl: 14.00. För det är nämligen så att vi firade Fredriks lillasyster Johanna som dock fyller år imorgon med det blev idag vi alla skulle fira henne. *Hihi*
Och när Jag och Fredrik va där så fick vi en varsin chokladkalender av Svärfar/pappa... Hehe gullit att han tänkte på oss :)! Men nu blir det middag är döö hungrig och kom ihåg idag är det den dagen man tänder första ljuset!




*Puss,puss sandrii*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0