Skärholmen + Alby

Kan ni gissa vad jag har gjort idag? -Japp, SHOPPAT lite åt mig och även ÅT robbin!
Vi åkte till skärholmen vid runt tolv, för jag och Fredrik vaknade av att Robbin ringde och väckte oss. Han som är uppe med tuppen liksom! Haaah.
Men så åkte vi ditt och Fredrik köpte två julklappar till mig som jag ville ha :) Och det jag köpte det va ett linne inte så märkvärdigt.
Och sen efter när vi hade varit där så åkte vi till Alby till EG's butiken. Och där handlade JAG julklappar åt robbin, för han vet att jag är bra på att handla rätt grejer för rätt pris ;D För han visst inte vad han skulle köpa för något, för han är så dålig på att kommma på saker och ting. Men det gick bra, så fina grejer hans nära och kära kommer att få! Pg.a Mig.


(Mangekäng) Mitt fina röda linne som jag har köpt idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0