Praktiken + En seg dag =/

Vilken dag, har varit så allmänt seg och trött.. Vad kan det bero på?! Börjar bli sjuk?!- Neej det orkar jag inte! Vill vara pigg och frisk. :)
Men jag va på min praktik plats vid halv nio.b Och det jag började med att jag tog en kopp kaffe. Inte vilken kaffe som helst utan en Kaffelatte ;-)  Och sen efter min kaffe så började jag plocka upp varor och prickade av dom. Och ställde senadan dom på sin plats i butiken. Sen tog jag en lite break och åt min lunch. Kan ni gissa sen vad jag fick göra efter lunchen ? ;-) woow jag målade den där jäkla trappan som ni har dock förstårs har läst i  tidigare uppdate.!
Och det jag målade igår, det va bara en grund färg. Samt så målade jag ett lager till och då blev färgen PIPPI GUL, Fräänt vaah?! Men egentligen vill jag att trappan ska bli rosa.. Men,men...  Ovanligt jag vill ju ha allt rosa nu för tiden. Har blivit så besatt av rosa, nu på sista tiden.

Men vid halv 4 idag så kom min svart taxi och hämtade mig. Kan ni gissa vem det kan vara?! ;-) Jaa det är klart att det är Fredrik! Men så vi åkte hem till mig och fixa dinner. Och efter det så åkte vi en liten, liten sväng till Johnny och bara va osis. Och när vi va där så skädde det ett mirakel! Jag gjorde läxor xD haha Men det tycker jag att vi inte ska gå in på ditaljer direkt! =)
Och jag kom precis ut från ett skönt bad! Också nu sitter jag här vid bloggen och har skrivit nog för ikväll. Ska inte slösa bort min kväll till att sitta här, när jag kan få massage!!! Avis va?! (Jag vet att du är det Johänna!) Mohaha! Nääe nu ska jag lägga mig i sängen iaf *gäsp* hihihihihih....



*Puss å natti <3*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du ge dig på!!!!!!!! Å min Plutt som inte äns är hemma fören torsdag kväll :'(

2009-11-03 @ 22:54:35
Postat av: Anonym

Hahah nannaaanaaaanaaa!!! xD Du ska bara vet hur skönt det vaaa, åherrugud!

2009-11-04 @ 13:28:10
URL: http://sweethi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0