Måndag- Tisadag

Sorry att inte jag har skrvit på två dagar! Men det har varit rätt mycket. Måndag och Tisdag så har jag praktikserat och när man kommer hem från en arbetsdag så är men seg/trött. Så jag har inte haft så större ork till att skriva och så...
Men nu är jag äntligen tillbaka :) Kan förstå att ni har saknat mig!
Men dessa dagar har endå vart roliga på min praktik.  Dock då när man har kommit hem så känner man sig helt slut för all energi tar på jobbet för att man har så roligt och när man kommer hem så pustar man ut och lägger sig i sängen ett tag och sedan äter, sen är man ju med kompisar. Runt tio så börjar man rulla sig hemåt. Inte så intressant har det varit dessa två dagar.. Inte vad jag tycker iaf :)
Och jag kom på att imorron har jag ett litet test i logistik - lagar! Dags att plugga?! Har faktiskt inge ork till det. Hehe jag gör det ikväll jag lovar :D


Lilla jag på praktiken :)

Puss så länge, så höres vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0