FRÅGOR OCH SVAR:

 

Varför bloggar du?

- Jag älskar att uttrycka mina tankar i såväl text som bild. Under perioder då jag inte bloggat har det känts som att en del av mig saknats; inte nödvändigtvis bloggen men just en plats där jag kan dela med mig av mina tankar och få respons från läsare.

 

Vem betyder mest för dig?

- Oj, den frågan är ju omöjlig att svara på! Min familj har alltid funnits där för mig och trott på mig stunder då jag knappt trott på mig själv. Mina vänner och pojken, å andra sidan gör mina dagar glädjefyllda och minnesvärda.

 

Vad är din dröm?

- Att jorden inte går under år 2012! Inträffar denna dröm har förhoppningsvis en annan dröm redan gått i uppfyllelse när jag träffade min plutt. Och att vi ska göra så mycket tillsammans som vi har planer på hoppas bara att det uppfylls ;-)

 

Vad stör du dig mest på?

- Falska, missunsamma människor. Varför kan man inte bara genuint glädjas åt andras framsteg? Det finns inget värre än människor som säger "åh gumman, jag är så glad för din skull" men egentligen menar: "vem fan tror hon att hon är?" - då kan man lika bra vara tyst.

 

-/Sandrii <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0