Denna Söndag

Vilken härlig lördag vi hade hos min far! Jag åt så mycket att jag höll på att spricka, men det va jätte trevligt iallafall.. Vi va där runt fem och åkte där i från vid halv tolv.

Själv undrar jag vad som händer idag?! Hehe har typ ändå sovit bort hela dagen, jag och Fredrik vaknade för ungefär en timme sen, Opps!
Men det finns ju intee så mycket att göra idag, det är ju sista dagen på veckan och plus att det är sånt skit väder.
(Depp väder, säger jag!) Men får se vad som händer, blir nog att bara ta det lugnt.Hmm, Kanske kommer det något bra på TV idag?! -Ja tänka sig att det kommer ju Paradise hotel kl:22.00 & 20:00 Hål i väggen kl:20.00 på KANAL 6! Sen kommer det nämligen Shooter kl:21.00 på KANAL 4, en jätte bra film!

/-Puss Sweethi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0