Dagens!


Dagens humör: På topp
Dagens mående: Det funkar, förutom att jag är trött!
Dagens borde: Bara ta det lugnt
Dagens frisyr: Utsläppt & diadem
Dagens klädsel: Tajta jeans, linne och en kofta
Dagens planer: Jobba (praktiksera), städa, fixa lite grejer och sedan hitta på något
Dagens vill ha: Myspys.
Dagens längtan: Till kvällen
Dagens fundering: Hur det kommer gå med mina läxor
Dagens beroende: Farmville och Café world (trodde aldrig jag skulle känna/säga detta!)
Dagens tidning: Stockholms city och merto
Dagens serie: Får se vad det kommer på tv:e
Dagens film: Ingen aning
Dagens låt: Den bästa såklart
Dagens bästa: Att jag älskar livet, hur hårt/grått/tråkigt/jobbigt/hemskt allting är!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0