Äntligen hemma!

Säger bara gu så skönt att få komma hem efter en lång,lång shopping tur. Men jag har inte bara shoppat till mig, Även lite julklappar nästan klar med alla.

Jag slutade skolan kl:11.00 och direkt efter det så åkte jag till skärholmen och mötte upp johanna. Och handlade julklappar och lite shopping, kan ju bara inte motstå SHOPPINGN ;-) Men det har varit härligt och gå i butiker.. Har längtat så länge på det! Jag har ungefär spenderat tusenkronor. Bara så där så va alla pengar bort.. Haha men sånt får man ta nu när det snart är jul. Men det värsta när man går runt i butiker att man har för mycket kasar/påsar och även en tung väska, så man får ju så ont i axlarna - armarna - händerna! Önskade bara att man hade en bil så kunde man slänga in allt i bilen och sedan fortsätta att shoppa, utan att få ont! Men tur att man snart börja övningköra :D (TJHOOO.) Men nu är ni säkert jätte nyfikna på vad jag har köpt och det kan förstå, skulle också ha varit det ;-)


Så söt :) Eller hur, det kan ni inte neka till det!!


Va bara tvungen!



Köpte en söt liten hårspray =)


Ha det så bra en stund nu utan mig, måste fixa mitt rum och sedan äta lite middag =)
/-Massor med glada kramar, från glada mig! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0