1/11-2009 <3

Kan ni gissa vad som hände den 1/11-09?! Näe det tror jag inte att ni kan göra, för ni skulle aldrig komma på det... Det ni kommer få en BIG CHOCK WHEN I TELL YOU!
Det är så här att sen den dagen då när Fredrik dumpade mig så  har han alltid tänkt på mig os.v bla,bla bla.. Men ni vet kärlek.. Whatever, det jag vill komma fram till är att den 1/11 så blev jag och Fredrik tillsammans igen! Nu har han fått sin andra chans. Om han nu vill sumpa den så är det upp till han, men det tror jag vetkligen inte att han vill, för han har kämpat som ett djur asså!
Men nu är det vi liksom. Och jag är så glad över det! MY BIG LOVE is you fredrik! <3
Det som är så gulligt med denna killa är att han är inte som alla andra killar.
Han är en riktig drömpris! Och han har varit så gullig mot mig, att det inte e sant. Han har skrivit kärleks brev till mig, gett mig rosor + Choklad, heltenkelt allting har varit så mysigt (hihi) Han har till och med fixat det jätte mys på mitt rum under helgen.. SÅ SWEET! <3 (Om ni bara kan tänka er allt det gulliga och det mest romantiska en kille kan ge en tjej så tror jag nog att du är lite avis.. Haha han är bara min, så tyvärr!)




Love,love,love --> yooooou!<3

*Puss Sandrii*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0